Keresés ebben a blogban

2011. május 29., vasárnap



Mivel több időm lévén
Gondoltam kertészkedek az idén
Azonnal hozzá is fogtam volna
Csak szorított a helynek hiánya
S hogy bővelkedjek benne
Felállítottam mindent a feje tetejére
Átláttam a káosz felett mint egy zseni
Elkezdtem a dolgokat helyére tenni
Ezek után ásót ragadtam
A talajt gondosan fellazítottam
Kell bele elég tápérték
Tartalma lett állati ürülék
Ahogy a nagy könyv megírja
De ettől még nem lettem a növények doktora
Megtelt a kert, lett benne málna és naspolya
Egy szőlő tőke, két fürt lóg rajta
Burgonya, paradicsom és paprika
Füge, barack, újhagyma
Csak azért nincs benne uborka
Hogy ne kapjon reá a róka
Ki lett a kert használva
Minden gondosan összezsúfolva
A dolgok addig fajultak
Néhányan virágba is borultak
Remélem most a türelem nem rózsát terem
Mert akkor a fejem a falba verem
Bőséges termést akarok
Amit mohón felfalhatok







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése